پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119911
ليست محبوب‌ترين‌ آندرويد ها سال ۲۰۱۴
تاریخ انتشار : 1393/10/03 08:21:52
نمایش : 1171
سيستم عامل آندرويد در حال حاضر پرکاربرترين سيستم عامل جهان است که پيوسته بر تعداد کاربران اين سيستم عامل محبوب اضافه مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پايگاه خبري «گاردين» در گزارشي محبوب ترين اپليکيشن‌هاي آندرويد که امسال به بازارهاي اينترنتي و App Stor هاي موبايل اضافه شدند را اعلام کرد.

Mailbox

dropbox_mailbox_android.jpg

اين نرم افزار که به معني « صندوق پستي» است يکي از بهترين اپليکشن ها براي صفر نگهداشتن پيام هاي شماست. با اين برنامه مي توانيد با کشيدن ايميل هاي ناخواسته به کنار آنها را از جلوي چشمتان محو کنيد. اين برنامه طراحي نرم و صافي دارد که با Gmail ادغام شده است. همچنين قابليت «snooz» کردن ايميل براي زمان هاي مختلف نيز از ديگر قابليت هاي اين اپليکشن است که باعث محبوبيتش در سال 2014 شده است.

Whosampled

WhoSampled-screens.jpg

اگر شما عاشق موسيقي هستيد اين نرم افزار يک نرم افزار بسيار شگفت انگيز براي شماست. شما با اين نرم افزار مي توانيد بفهميد چه کساني از آهنگ مورد نظرتان نمونه برداري کردند و يا اينکه چه کساني آن را آهنگ اصلي خود گذاشته اند و حتي چه ريميکس هايي براي آن منتشر شده است.

Sunrise Calendar

d542bc21df0d6e438646d779de01670cf251e94d.jpeg

اين اپليکيشن براي منظم کردن کارهاي روزانه است که از طريق آن مي توانيد برنامه هايتان را روي يک تقويم منظم بنويسيد تا اين تقويم برنامه هايتان را راس ساعت به شما يادآوري کند.

FIRE CHAT

FireChat1.jpg

اين برنامه کم نظير در زمينه چت بدون اينترنت است که نسل جديدي از ارتباطات را ايجاد کرده است. با اين نرم افزار شما مي توانيد حتي اگر هيچ اتصال به اينترنت و يا پوشش تلفن همراهي وجود نداشته باشد، با مردم اطراف خود چت کنيد. چه در مترو، در يک بازي بزرگ يا مرکز تجاري، يک اردو در طبيعت مي توانيد با ديگران ارتباط برقرار کنيد. البته اين نرم افزار با اين قابليت تا حدودي پر دردسر به نظر مي رسد.

Inbox by Gmail

inbox-by-gmail-swipe.jpg

اين نرم افزار نياز به يک دعوتنامه دارد. براي درخواست دعوتنامه، يک ايميل به inbox@google.com ارسال کنيد. اين صندوق دريافت ايميل به بهتر زندگي و کارکردن شما کمک مي کند، اما به جاي آن اغلب مسايل مهم و استرس زا را از نظر مي پوشد. صندوق پست ساخته شده توسط اين نرم افزار همه چيز را سازمان يافته و مرتب نگه مي دارد و کمک مي کند تا شما به آنچه مهم است دسترسي داشته باشيد
 
کد مطلب:590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html